basaktpe12 merhaba, herkes sorduğunuz sorudan çok uyku vaktine takılmış doğal olarak biraz abes olduğu icin .bende 11,5 aylık bebek annesiyim 12 gün sonra yaşımıza gireceğiz.Öncelikle sunu söylemeliyim ki beslenmekle uyku beraber düzene girer.Blzzat yaptım eder uykusunu düzene sokarsanız beslenmesi de düzene girer .
benim bebeğim 11,5 kilo suan gece beslenmesini de kestim beslenmemiz su şekilde ;
sabah 7.30-8.00 uyanış.
09.30-10.00 kahvaltı
11.30 1.uyku
uyandıktan sonra 13.30 da öğle yemeği
16.30 da 2.uyku(uyutmadan önce kendi yaptığım bebek kekinden bir küçük parça yediriyorum )
17.30 da uyanıyor 18.00 da akşam yemeğini yediriyorum
20.30-21.00 mama içirip 21.30 da akşam uykusuna yatırıyorum sabah 07.30 a kadar uyuyor.gündüz uyanıkken her istediğinde emziriyorum ama emmesi çok azaldı 2-3 dk bile sürmüyor dudak tiryakiliği gibi oldu.
bu düzenimiz 7.ayda oturdu öncesinde düzen yoktu hatta suan bir yaşından sonra tek uykuya düştüğünde beslenme yine değişecek sabah 8.30-9 gibi uyanıp öğlen 1-2 de uyuyunca gel kahvaltı hem öğle yemeği yapmış olmalı.