busra37 Yeditepe öncesi biraz emiyosa bence ağlasada alışıcaktır çünkü böyle böyle hep fışkırır düzensizlikten. MaşaAllah küçük değil bir ağlar iki ağlar ama üçüncüsünde emer. Böyle sürekli eziyete dönüşür iş