Eymeninannesii1 geçmiş olsun benim oğlumda öyle dediler araştırma hastanesi 1 yaşına kadar bekleyelim düşebilir dedi beklediler geçen gitti amaliyat dedi guvenmedim özele götürdüm bizim aile doktorumuz var sunnetlerlerimize bile o baktı bana dediki evet biri yukarda ama utangaç testis oluyo hemen amaliyat gerekmez dedi önce bı eve git bir leğene veya kovaya sıcak su doldur çocuğu içine koy 15 dakika beklet ve ikisi assagi düştü mü bak dedi egerki dusmemisse ilaç uygulanır onunla bir sonuç alınmazsa en son çare amaliyat dedi ve suya koydum ikiside assadaydi çok şükür 🤲