Busegokce Sariduru Ben kıyamıyorum ya. Ense kısmında ki uyku boncuklarını bile keserken içim gidiyor. Ama böyle de giderse mecbur😟
Sariduru Busegokce ya yazık yemesinden iyidir ama gördüğümüz sadece çıkan birikiyomudur midede diye düşünmüştüm direk
Busegokce ssevval Bir an dedim nerde yanlış yaptık biz🤭 Haliyle evde olunca devamlı başa sarıp sarıp düşündüm. Şükür ki normalmiş. Teşekkür ederim çok♥️
Busegokce Sariduru Evet bende onu düşündüm. Bağırsakta kalan varsa ne olur? Diye. Yaşını beklemeli miyim ki? Şu an bıngıldak meselesi olunca cesaret edip kestiremem sanırım.
Deletedmom25 Busegokce yaaa Maşallah burda aynı sana benziyor diğer fotograf lar da hiç benzetememiştim 😂 o tombiş yanaklarından öp annesi benim yerime 😍
Busegokce Deletedmom25 Ağlamak istiyorum.. bana benzeten biri olunca ver elini ayağını öpeyim demek geliyor🥶 Çok teşekkür ederiz teyziskooo. Kırt kırtt💘
Gamzesylu-06 Busegokce canım benim kızımında saçının döküldüğü zamanlarda parmak emiyordu elinden toplardım geceleri bile kalkar bakardım emziğine ama kakadan çıkardı hep kendi saçıdır 🤗
Busegokce Gamzesylu-06 Ay teşekkür ederim. Buraya yazmasam cocugu kaldırıp hastaneye gidecektim..😂 İlk defa karşılaşınca n’oluyor dedim.
Aysuxx Baranefeninannesi_52 Busegokce benim saçlarım uzun ama bir kaç tel kendi saçı bir de minnak kirpik teli bi tanede bizim kıllardan ortaydı boyu bizimde 3 aylık eller sürekli ağızda her yere elini götürme peşinde yıkıyorum siliyorum ama kakasinda görünce bi şok oldum 😖
Gamzesylu-06 Busegokce ya ilk defa olunca insan korkuyor bende ilk gördüğümde noluyor demiştim 😂 benim sacımı bile yutmuşlugu vardır 🙈
Annekus Busegokce benimki birde benim saclarımı yutmuştu uzun uzun 4 5 tel kabus gibiydi hemen sacımı erkek trası yaptım benim saclarım cok dökülüyordu eger bebenin sacları dökülüyorsa kes istersen
Annekus Busegokce benimki 5 6 aylık ancaydı olmadı şükür ama kesin hüküm veremem icine sinmezse doktorla görüş istersen ya da bir kac gün gözlem yap sonra götür
Baranefeninannesi_52 Bugun bende rastladım 😔 benim saçım bende bi panik oldum gidip saçımi cok kısa kestirecegim ins.bisey olmaz okadar da dikkat ediyorum daha 3 aylik ama el ağızda surekli