Kumsal25 yani bende kilosu iyi diye düşünüyordum ama doktor öyle diyince üzüldüm😕 gaz sorunumuz 2. Ayda bitmişti bizim 🙏mama ile besleniyor en baştan beri,bu aralar düzeni değişik.dün ne mama ne de ek gıda yemek istemedi,bugün de ne verdiysem baya iştahla yedi bende anlamadım böyle devam eder inşallah 🙏 diş döneminde olabilirsiniz sizde