Azad20 danino mu, ben şok :) ilk oğlum mama ile besleniyordu, ek gıdaya 4.ayda geçmiştik. Önce ilk 1 ay sadece tadım. Havuç püresi-patates püresi-kabak püresi. Her birinden 3 gün boyunda çay kaşığının ucuyla vericeksiniz, 3.güne doğru tam dolu çay kaşığı verebilirsiniz. 3 gün alerji belirtisi vermezse bir diğerinin tadımına geçeceksiniz. 4.ayda yoğurt vermedim bağırsaklarının gelişimi bozulmaması için, 6. Aydan itibaren yoğurt deneyebilirsiniz. Bazı doktorlar yoğurtla ya da meyveyle başlatıyo (elma rendesi, armut rendesi vs) ama şekerli şeyle başlaraa şekersiz yemez diye biz sebzeyle başlamıştık. Erken başladığımız için de yoğurtla başlayamamıştık. Kolay gelsin..