Gece 3 saatte bir süt sagip veriyorum ama son zamanlarda bir buçuk saate ağlıyor ikinci saat vermiş oluyorum doktorumuz 4 saatte bir verebilirsin gece demişti, gündüz ise hala düzen yok bazen çok açılarak güne başlayınca her iki göğsümü de emip iki saat üç saat almıyor bazen de sancısı olarak güne başlayınca kakasını yapmadan yemiyor 6 saate yakın bulduruyor böyle olunca bende saat başı ağzına veriyorum en azından iki yudum alsa da su ihtiyacını karşılasa diye