Merhaba anneler bebeğim 4,5 aylık 3. Aydan sonra sütüm azaldığı icin sma mama kullanmaya başladık doktorumuz 4 aylık olduğunda yavaş yavaş ek gıdaya başla dedi 3 gün kuralıyla yoğurt sonrasında elma poyrazı verdim pürenin 2. Gününde kakasında kan vardı dr gittik alerji olabilir dedi kan aldılar mamayı değiştir sende diyet yap dedi similac alementum aldık tası kokusu çok kötü bebeğim ilk almadı ama şimdi içiyor ama ishal oldu dr aradım 5 defa ishal gibi yaparsa getir dedi
Bu mamayı kullanıp sorun yaşayan var mi ?
1.
kullanan var mi is