Baharmira cnm hepimizin bebeği çok farklı ben böyle sorulara kızıyorum çünkü bazı anneler yorumlarda kilolu bebeklerini övüyorlar üzülen post sahibi oluyor Benim ilk oğlum 4 buçuk yaşında 35 hastalıkken doğdu çok zayıftı stresten sütümde kesilmişti sadece 4 ay emdi çok gazlıydı kolikti zor büyüdü hala yaşıtlarından zayıf ve kısa çocuk karşılaştırıyorlar seninki küçük diyorlar üzülüyorum ikinci oğlum şuan 3 aylık vaktinde doğdu gelişimide MaşaAllah iyi ama hiç bir post altına boyunu kilosunu yazmam üzülen anneler olur diye