efsanegorer her saat emzirme sakın o hatayı yapma ben sarılık olmasın diye her saat emxirdim ki sarılık olmuştı bile ama doktor bana 2 saatte bir emzir dedi, ben acemilik yaptım doğrusu ilk heyacanım hep bende kalsın istedim verdikçe verdim memeyi ve bebegim acılığa dayanamaz oldu şimdi 2 aylık ve her dalika ağzında meme olsun istiyor geceleri her saat kalkıyor kendiliğinden hiç uyutmuyor ileriyi de düşün iki saat uyutsa seni ileride daha elverişli oluraun hem göğüslerin süt dolar hem bebegin sindirir her saat aldığı için hazmedemezlik yaşamaz ama mutlaka iki saatte bir emzir sarılık olmasın