AselMelek Arkadaşlarbebeğim 4 ay 4 günlük. 3 aylıkken memeyi bıraktı mama istiyor sürekli. Bir aydır uğraşıyorum ama bana mısın demiyor. Almıyor memeyi. Her türlü şeyi denedim. Artık çıldırmak üzereyim. İlk bebeğim. Sizler de bu durumlar oldu mu. Sağıp biberonla verince alıyor ama memede emmek istemiyor. 😭😭😭😭😭
Sltn AselMelek meme reddi yaşıyorsunuz facebook emzirme sanatı grubuna üye olup POST açıp yardım alabilirsiniz.ilgili yazıları okuyun Size yardimci olurlar.burda da meme reddi ile ilgili geçmiş postlara bakabilirsiniz.