15 aylık bir kızım var mama sandalyesinde sürekli ayaklarının üstüne çıkıyor emniyet kemerlerini bağladğm halde kurtulup ayağa kalkyor sonra kemerlerin kilitlenme yerini değiştirdm canını acıtmycak şekilde bağladm yine kurtuldu ayağa kalktı ne yapacağım bilmiyorum varmı böyle sorun yaşayan lütfen bir fikir verin anneler düşecek diye korkyorm 🤦