Zeyzey26 11 aylık oğlum var günde 4 kez emiyor 3öğün ek gıda alıyor gece 1 kez uyanıyor çok mu fazla emiyor az mı karar veremedim
Mom9 Zeyzey26 bence gayet güzel. İlk1 yaş ana öğün anne sütü olmalı diyor doktorlar. Yaşına girince 3e düşürüp 1 ara öğün eklersiniz
Seselif Zeyzey26 sayamayacağım kadar fazla hem gece hem gündüz cok düşkün memeye süreklı meme istiyor