Annelinka1 kızım 9 ay 12 günlük. Bu ay ki kontrolümüzde 200 gr almıştı sadece. Aşırı derecede hareketli ve iştahı neredeyse hiç yoktu. Doktorumuza söylediğimde iştahı için zinko ve vitabiol adında takviyeler verdi. 1 ay kullanmamızı söyledi. 2 hafta olacak işte.gercekten fark ediyor. En azından yemek yerken ağzını açıyor yani. Bizim için büyük gelişme idi bu :)