Yeapp benım bebegım aşağı zor indiği için doktor azıcık görünce kafasını çekmişti dogum esnasında oyuzden kafası huni gibiydi.dogdugund ia el kalınlıgında yastık kullandım doktor tavsıyesı ıle.sürekli farklı yöne yatırdım ve bu sekılde yusyuvarlak oldu kafası tamamen düzeldi.düzelir yanı merak etmeyın