Bambamorhan ben oğlum 2,5 yaşındaydı kreşe başladığında. İyi ki vermişim bir gün bile pişman olmadım. Evde 2 saatte uyuttuğum oğlum kreşte öğle uykusuna 5dk da geçmeyi öğrendi, yemeklerini kendi yemeye başladı, iletişimi güçlendi tabi kreşimizde çok iyiydi. Evde cocuk artık eğitim istiyorsa mutlaka gönderin derim ben 🌸