Hamileana Bende size tavsiye bol bol kitap okuyun. Eğer mümkünse siz eşiniz ve cocuğunuz. Üçünüz birlikte.
3 , 4 yada 5 yaşındaki çocuklarla diyalog içinde olmasını sağlayın.
ve en önemlisi hadi sende söyle demeyin. Asla.
bu cocuğun algısını kapatıyor. O an doğal gelişen bir diyalog içinde olmadığını anlar. Evde yetişkin biri varmış gibi sürekli konuşun.
Oğlum bugün babasına “ elbise giy” dedi
babasıda neden dedi
oda “ çünküüüü üşüsün” 😀dedi. Normalde ikili cümleler kurardı ama buna benzer diyalogları birkaç gündür yaşıyoruz. Geçen hafta 2 yaşına girdi.