Selam güzel anneler.. Oğlumun 3 aylıktan beri alerjisi var. Şu an 6 ay 6 günlük. Yumurta, domates yediğimde döküntüleri oluyordu. Şimdi 1 aydır ek gıda deniyoruz çok dikkatli şekilde. Muz dokundu, ıspanak dokundu, yumurta sarısı dokundu, yoğurt dokundu.. Gerçekten çok yoruldum 😢 Hevesle tattırdığım her şey dokunuyor. Bu arada test de yaptırdık deri prick. Sadece ev tozu ve yumurta sarısına çıktı alerjisi.. Ama yumurta sarısı tadımında yine vücudu döküntü oldu. Çok üzülüyorum ve alerjik bebek annelerine soruyorum. İlerleyen dönemde geçiyor mu bu alerjiler?😞 Kalıcı olmasından korkuyorum doğru düzgün ek gıda veremiyorum şaşırdım gerçekten 😢