Kızlar bebeğinde kasık fıtığı olup ameliyat geçiren var mı özellikle de kız bebekte? Benim kızım 65 günlük geçen hafta kasığında şişlik vardı hemen götürdüm ultrason çekildi fıtık denildi ameliyat olacak salı günü ama nasıl Bi süreç bizi bekliyo gözümde büyüdükçe büyüyor yavruma mı üzüleyim korkuma mı engel olayım ameliyattan sonra nasıl zaptedeceğimi mi düşüneyim şaştım kaldım 😔