CemreKerem kesinlikle haklısınız. Mama kullanmıyorum,emziriyorum ama şu süt yapan çay olayına takığım ve bir emzirme koçu söylemişti” sizce bir mama firmasının süt artırıcı çay yapması ne kadar mantıklı” diye. Çok yerinde bir söz. Adamlar kendi işini mi bitirecek süt artırarak? Hiç içmedim içmeyi de düşünmüyorum onlara verilecek parayı cevize,duta,incire,meyveye,gıdaya verelim ki sütümüz olsun. En azından ben öyle yapıyorum.