Ayse_lina Doğum yapalım 2 buçuk ay oldu ve dün regl oldum bebeğim bu iki gündür mememi emmiyor emerken zorlanıyor sürekli ağzından çıkartıp ağlıyor hırçınlaşıyor neden acaba bilen var mı…
Ayse_lina Anne80 adet bitince tekrar emer demi şuan çok üzülüyorum bebgim bu durumu yaşayınca kendimi suçlu gibi hissediyorum 😥😥
Anne80 Ayse_lina benımkı emdi canım adetimi yoğurt ayran kesiyordu benım olursam yine bunlarsan yicem ki kısa sürsün