Sehert Iyi aksamlar kizlar zayiflamak icin ozlex tea diye bir cay duydunuz mu cok fazla kullanan var. Emzirme doneminde de 5.aydan itibaren kullanilabiliyormus. Aranizda kullanan varmi
Blackcloud Böyle çaylar sağlık için uygun değil canım, hele ki emzirirken bebeğin içinde uygun değil.