İyi geceler kızlar akademi hastanesinde doğum yapıcam ilk doğumumda orada oldu ama bu sefer pandemiye denk gelecek sanırım ben şeyi merak ediyorum sezeryan olacağım ama yanına refakatçi olarak sadece eş mi alıyorlar ve de doğuma yanımızda birini alırlar mı yakın zamanda doğum yapan var mı? Pandemi dolayısıyla nasıl işliyor merak ettim.