İyi akşamlar bu zamana kadar gece uykudan uyanmaz sabaha kadar uyurdu ama bu aralar uyanıyo ağlamıyo yanımıza alıyoruz geri uyuyo 13. Aylıkken doktor kontrolünde demişti 15-18 ay arası bi gece yanınızda bulabilirsiniz zirve yapar diye atak dönemide değil. Böyle yaşayan varmı? Geçiyormu? Çok merak ediyorum