Ozge_74 merhaba benim de oğlum 4,5 aylık. Sabah kalkış, 1. ve 2. Uykuları aynı sizinki gibi ama bizim bi de 3. Uykumuz var 4,5-5 arası. En geç 6 da gündüz uykuları bitmiş oluyor. 7buçuğa doğru odamıza giriyoruz loş ortamda rutinlerimizi yapıyoruz en geç 8 e doğru uyuyor. Yarım saat ya da bir saat sonra uyanıyor bazen ama odadan asla çıkarmıyorum ve oyun oynatmıyorum pış pışlıyorum tekrar sallayarak ya da emziriyorum uykuya dönmesini sağlıyorum. 3aylıkken bu düzeni oturttuk. Ben de 10da yatırıyordum önceden ama yatmadan önce çok mızmız oluyordu ağlıyordu demek ki gece uykusuna başlamak istiyormuş ben ayakta tutuyormuşum çocuğu.