Selmayusuf Merhaba hanımlar 👋 oğlum üç gün sonra 7 aylık olcakk. Çevremdeki yaşıtlarına göre zayıf biraz. Doktor da söyledi tek benim düşüncem değil yani. Hep anne sütü ile besledimm sadece bu ay tadımlara başladık. Çok iştahlı bi bebek değil. Emerken iştahlı ama ek gıda döneminde o iştahı göremedimm. Sütüm de demekki yağlı yarayan sütlerden değil😓. 3670gram doğmuştu gayet iriydi sonradan kilo almadı. Hiç tombul olmadı yani anlıcanız. Aslında takmazdım bu konuyu ama herkes sütün yaramıyor mu. Hiç büyümemiş ya falan diyor. Kendimi yetersiz hissediyorum hem kendim için hemde bebek için İşin özü doktora da sorup devam sütü vermek istiyorum. Hem meme hem mama artı ek gıda olarak devam etmek istiyorum 🙏. Sizlere sorum hangi mamayı tavsiye edersiniz. Fiyat olarak da makul olanlardan 🙏. Çok sağolun şimdiden 😌
Siracseda Selmayusuf kendi sütünle pirinç unu yapsan hemde sütünün tadı geçer teyzem kızı istahsiz olduğu için öyle yapmıştı kiloda almıştı bebek
Deletedmom324 Selmayusuf pırınc unu vs vermeyin de. Yok tutuyor şişiriyor ama besleyici özelliği yok. İlla doktorunuz mama derse Hipp kullanın derim. Farmasanal sitesinden uyguna alıyorum. Baska tavsiyeler de gelecektir tabi.
Dilber Selmayusuf sok marketlerde uygun bebek mamalari var bi tanidigimda kullanmisti sorun olmuyor deneyin isterseniz. Benim.kizimda ek gidada cok istahsizdi buyuduklerinde mideleri siviyla yetinemiyor sut ytmiyor illa kati gida istyolar iste o zman mecbr yiyolar uzulme. Benmkide meyvayi agzina sokmaz. Ne suyunu ne puresini ne kendisni. En fazla eline verince yer oda bir elmanin 4 te 1inin yarisini belki yer doker sacar dgru dzgun yemez muzdan hoslanmaz hic flan Allah yardimcimiz olsun.
2melek1anne Selmayusuf devam sütü değil de artik ek gidaya baslayabilirsiniz farkli corbalar pureler yedirmelisiniz 7 aylik yeni geçtik dediniz ek gidaya malesef ek gidaya geç geçen bir sürü tanıdık var ve çocukları ek gida kesinlikle yemiyor sürekli emmek istiyodu😕 ins alışır sizinkisi hero babynin sütlü muzlu pirincli mamasi var yada irmikli felan
Selmayusuf Deletedmom324 hipp markasını çok duydum fiyatına bi bakayım zaten sürekli kullanmıcam meme mama şeklinde olacağı için hemen tükenmez
shdemir Selmayusuf Ben hipp kullaniyorum oglum 9 aylık. 8 aydır devam sutu kavanoz kasik mama hipp aliyorum. Malesef fiyatlari cok yüksek. Devam sütü 900 gram 150 tl ve 5 günde bitiyor😑 kavanoz maması tanesi 8 tl. Fayda ediyormu evet. Oglum 10 kilo 76 cm. Gelisimi cok iyi ama bi an önce bu mama fiyatlarına el atmaları lazım😑
Selmayusuf shdemir ya fiyatlara bakarmısınz 😓 gerçekten zor ya. Çok yüksek gelirli aileler değiliz napıcaz bilmiyorum. Zaten meyveyi alıp püresini yapsam daha pahalı ne manava ne pazara gidilcek gibi.
Selmayusuf Dilber aynen ya zor bi süreçmiş gerçekten inşallah sağlıcakla büyürler. İnanin insan vicdan azabı çekiyor kendim yemek yerken bile oğluma yetermiyormuyum diye düşünüyorum.
Selmayusuf 2melek1anne onu deneedim kaşık maması olarakda biberonda da verdim yemedi çöpe gitti 😓 doktor öğünlerini çeşitlendir dedi. Ondan sonra son çare mama artık
2melek1anne Selmayusuf canım bi tavsiye daha evde kendin bebe buskivusi yapabilirsin biraz su birazda sutunu sagip onla karışım yaparsin geceleri verirsin gunde bir hem tok tutar güzel uyur ☺