ledeyna06 Kızım iki aylık eli sürekli ağzında bu aralar ağzından aşırı sular geliyor zaten huysuzdu daha da huysuz olmaya başladı diş çıkaran bebekleri okuyorum da aynı hareketler var kızımda olamaz diyorum ama sizce kızlar
nazanay ledeyna06 Imkansiz degil tabi ama zor yani. Ellerini agzina goturmesi disle ilgili olmayabilir, cok normal bir durum. Daha epey eller agizda, salyali gidecek boyle :)
Hshdhdhd ledeyna06 bizde o zamnlar oyle zannediyorduk canim ama ellerini kesfediyoms 5 aylik olduk hala dis yok
Dlnilingi ledeyna06 bizimki de aynısı acıktığını düşünüyorum bende sürekli elini emmeye çalışınca ve huysuzluk hat safa ama atak haftasıymış o yüzdenmiş
Cascas19 ledeyna06 genel olarak 6. ayda çıkar ama ortalama 3. ayda diş etlerinin içinde kemik yapılar oluşmaya başlar. O yüzden salya akıtması falan normal canım.
the_laila ledeyna06 merhaba benim kızımın da o aylarda salyası çoktu fakat onunla ilgili olduğunu düşünmüyorum normal bir süreç anladığım kadarıyla. 4 aydan sonra diş çıkarma normal kabul ediliyormuş bu arada ☺️Belki sizinki erken çıkarır