Hayriyectnts hayırlı olsun canım .sevin tabii .benim gibi oturup günlerce ağlama sakın😊.kızım 10 aylıkken bende hamile kalmıştım ikinci bebeğime.ama benim yaptığım hatayı yapıp emzirmemezlik yapma.meğer emziriliyormuş bilemedim ben 13 yıl önceydi .bana yok acı olur,yok bebeğe zararlı dediler kestim gitti boşuna.eltim oğlu emerken hamile kaldı geçen yıl doktor istediğin kadar emzirebilirsin demişti.sakıncası yok yani.