Betsel anlyorm inanın bende çok zorluk çektim canm size anlatamam şükür şimdi düzene girdik 15aylik kızım artk gündüz bikere yatryorm akşam 10a kadar uyutmuyorum onu bundan önce gece 4lere kadar sınır krizi gecirirdim uykusuz kalmak çok kötü allahm sabır versin geçiyor herşey ama biz de işte perişan oluyorz