Prensesannesi1-1 Ne kadar sonrasında spora başladınız ? Benim 8.5 ay oldu doğum yapalı bugün leslie ile 1mil denedim sonrasında sanki dikişimin bitim yerinde bi acı oldu bu ara çok şişkinliğim var ondan da olabilir bilemedim 🙄
kahvekokusuu Prensesannesi1-1 bende merak ediyorum 6bucuk ay oldu bugun yapayim dedim ama oglan birakmadi yarıda kaldi leslie yarin denicem yine
Prensesannesi1-1 kahvekokusuu anladım ben ayaklarımı da üşütmüştüm sanırım ondan olmuş ya bugün tekrar yaptım olmadı bişey çok şükür teşekkür ederim cevapladığınz için 😊