Gulcanyvz ilk dönemler tadımlar bittikten sonra daha çok meyveli yoğurtlar yapmıştım. İrmik arada sabah kahvaltısına koyuyordum kullanacağım zaman. Sağlıklı mı değil mi tam bilemiyorum irmik konusunu. Yulaf unu kullandım daha çok ben. Bir de evde bisküvi yapıp meyveyi onunla karıştırıyordum. Zaten 7. Aya geldiğinizde yapılacak o kadar çok şey oluyor ki irmik aklınıza bile gelmiyor 🌸🌸