Merhaba anneler oğlum 9 aylık olmak üzere. 4.ayda yapılan verem aşısı 2 ay önce falan sisip iltihap toplamaya başlamıştı.Doktora götürdük verem aşısının bir reaksiyonu olduğunu ve normal olduğunu söyledi. 2 gündür iltihap patlıyor kanıyor ve oradan et gbi birsey çıktı. Başına gelen varmi ne yapmam gerekiyor?