2205 Ysm2019 hiç kullanmadım desem direk su bardağıyla verdim zaten biz içerken bakıyordu çok kolay alıştı
Birhemsireanne__ Ysm2019 Pjilips aventin cok güzel bende soru soracaktm acaba alıştırma bardağıyla süt verilirmi anne sütü bebegm hic almıyor biberon da acaba onnka icermi
Akademisyenanne Ysm2019 13 ayligiz. Biberonda su iciyordu. İki hafta once kendiliginden birakti. Bizim gibi normal bardakta iciyor artik.
Ysm2019 2205 benimkide biz verince bardaktan içiyor arada bir ama atıyor içtikten sonra kaç tane biberon kırdı 😂bardak kolay kırılır falan diye daha sonra düşünüyorum
Mom9 Ysm2019 tabi biraz büyümüş artık alıştırma bardağından daha çok pipetli daha iyi olur. Alışır hemen merak etmeyin
Mom9 Hunilianne https://m.trendyol.com/dr-browns/pembe-yumusak-uclu-alistirma-bardagi-6m-180ml-p-2645376?tyutm_source=google&tyutm_medium=cpc&tyutm_campaign=x:dsa_type:product_groupj_gl_s_&gclid=Cj0KCQiAx9mABhD0ARIsAEfpavT-E6x_cU_t6-SuDP_Uc75P4q23GAwxe0jdhh7C9MSdW04_FCntaqEaAvYsEALw_wcB Yalnız ben bunu 1 sene önce 50tlye almıştım kankicim😐
Aselimmm47 Ysm2019 e bebek de alıştırma bardakları satılıyor bebeklere göre plastik onlar kullanışlı olabilir kırılmaya karşı
Mom9 Hunilianne senin kuzu kaç aylıktı? Bunu hiç bilmiyodum ya bilseydim pipetli yerine bundan alırdım😐