Edizbeyinannesi kızlar bebişlerinizde de oluyor mu böyle. Arada gidiyor sonra geri böyle oluyor anlamıyorum normal mi değil mi doktora gitmeli miyim bunun için. Bi kaç kez sorayım dedim o sıra yoktu gösteremedim doktora
Umay_3408 Edizbeyinannesi evet olur canım merak etme genelde üşüdüklerinde olur birde beyaz tenliyse olur biz buna benek benek oluyor diyoruz korkma benim kızımda aynı doktor bir sorun yok dedi ☺️
Mha Edizbeyinannesi bizimde ilk doğduğu dönem böyle olmuştu yumurta yemiştim sağlık ocağındaki hemşire yumurtadan olabilir demişti 1 2 hafta yemedim geçmişti hemen ama şimdi yesemde olmuyor
26262626 Edizbeyinannesi bende de olur o bacaklarımda kızımda da oluyor. Önemli olduğunu düşünmüyorum
Edizbeyinannesi nisaballinannesi bizde 4 ay 23 günlüğüz takip ediyorum bende arada tekrarlıyor hep bi yerde okudum kan dolaşımı sıkıntısı falan diye aklıma takıldı
Edizbeyinannesi Noooname aslında üşüyor olamaz dikkat ediyorum ona ve sıcağı seven bi bebek değil çok sıcak tutsam bu kez de yüzünde alerjı oluyor o yüzden iyi ayarlamaya çalışıyorum ısıyı
Edizbeyinannesi Umay_3408 yaa çok şükür benim de okuduğum şeyler aklıma gelince kalbinde falan sorun var gibi şeyler düşündüm çok ehvamlıyım galiba