Herkese merhaba. Oğlum 9 ay 25 günlük 3 aydır kilo alımı 250şer gr civarında. Doktor çok az dedi ve çölyak olabilir diye test yaptı. Çok yiyor ama aşırı aşırı hareketli 1 saniye durmaZ. 5.5 aylıkken emekledi 6 aylıkken sıralıyordu. Ben ona bağlıyorum ama yine de kafama takılıyor. Yaşayan var mı? Böyle şüphe duyulup da sonuçları temiz çıkan???