Ya kızlar moralim cok bozuldu bu aksam şimdi şöyle anlatayım doğumdan sonra benim dikişler baya coktu makata kadar afedersiniz ama şeyime yakın yerde böyle et beni gibi yuvarlak bir şey oluşmuştu o zamanlar aynada pansuman yaparken görüyordum cok ta acıyordu hatta sonra o acı geçti tabi kayboldu galiba o et parçası yani öyle hatırlıyorum 8 ay önce doğum yaptım bu arada neyse sonra bu aksam lavobaya gittiğimde baktım öyle farkettim cok afedersiniz şeyimin içine yakın yerde tam dibinde yine et parçası bir de içine doğru hafif içinde iki tane et parçası var ne zamandır var bilmiyorum ben yeni farkediyorum acıma falan yok ama korktum kötü bişey değildir dimi kızlar olabilir mi bilmiyorum o dikiş zamanı cok gergindi dikiş yerlerim hala daha öyle gergin zaten kusura bakmayın biraz acık yazmak zorunda kaldım doktora da gidip göstermek ölüm geliyor o psikolojiyi ancak anlattım tekrar acıp göstermek içim acıyor düşününce nette de kötü şeyler okudum başına gelen var mı acaba