GAMA
[bilinmeyen] jane marka bebek arabası kesinlikle tavsiye ederim. Biraz maliyetli ama kesinlikle pişman olmazsınız.2
GAMA
[bilinmeyen] Arkadaki yarım yatıyor
GAMA
[bilinmeyen] şuan 51 günlüğüz. Hala arabada puset kullanıyoruz. Bebek arabasında sıkıntı yaşayacağımı sanmıyorum. Sürüşü aşırı kolay ve kurulumuda çok kolay.
GAMA
[bilinmeyen] poşetler genel olarak 9 kiloya kadar kullanılıyor ve aynı zamanda bahsettiğim jane marka bebek arabasındada ilk dönemlerde puset kullanılıyor. Aslında tüm arabalar için geçerlidir sanırım
GAMA
[bilinmeyen] ayrılıyor tabiki. Hatta puset arabanız uyumlu ise oto koltuk olarak bile kullanılabiliyor.
Twinmother
Biz ikiz bebeklerimiz için maxi cosi dana for 2 marka ikiz bebek arabası aldık oto koltukları ile de kullanılabiliyor memnunuz
MerveAkbs
[bilinmeyen] pregonun vardı benim çok hoşuma gitmişti 2072 İbiza modeli hepsiburada da 2704 tl şuan
Merveedd
[bilinmeyen] tavsiye edebilceğim tek şey yan yana olan ikiz arabası alma sakın arka arkaya al