Nursma Merhaba 🌼 bebeklerinizin söyleyebildiği kelimeleri nasıl sayıyorsunuz? Hayvan seslerini de sayıya dahil ediyor musunuz? Mesela kızım parkta yaşıtı bir çocuk gördüğünde Ka (kardeş) diyor ama aynı zamanda biz uyurken kaldırmak için de ka (kalk) diyor. Ses tonu her ikisi için de farklı. Böyle aynı dediği ama farklı ses tonuyla söylediği birkaç kelimesi var bunlar nasıl sayılıyor veya sayılıyor mu merak ediyorum doğrusu.
Ikrazumra19 Nursma benim bildigim anlamli kelimesi olmadi laxim yani anne babangel git gibi onlar sayılır
anneadayi06 Nursma maalesef ka demeleri sayılmıyor . Kelimi olarak direk kardeş , kalk , gel , git , anne , baba vs gibi şeyler sayılıyor . Dipnot : çocuk gelişimciyim
Nursma Ikrazumra19 öyle kelimeleri de var ama bu iki harf olarak söylediği şeylerde bir hayli fazla o yüzden merak etmiştim teşekkür ederim :)