Sehert valla canım önce kafandan ben veremiyorumu at, ben veremiyorum diye diye 6 ay şiş gezdim. Dedim ki diyetisyene gideyim bir yerlerde yanlışlık var. Sonra vazgeçtim dedim kendim halledecem. Yediğinin miktarından çok kalitesi önemli. Su çok içen biriydim zaten herşeyden azar azar yedim yemeye devam da ediyorum. Arada kaçamaklar bile oldu ama tekrar almadım. Sonuçta bi anda almadık bi anda veremicez. Pirinç pilavını az ye bulgur daha sağlıklı pirinç 3-4 kaşık bulgur 8-9 kaşık. Ekmek kesinlikle tam buğday. Makarna 3-4 kaşık. Sabah 2-3 haşlanmış yumurta yanına yeşillik. 2 ana öğün yaptım ve hızlıca gitti devam da ediyor gitmeye. İnan hepsi kafada başlıyor yeterki çok iste🌺