Fourleafclover21 20 günlük bebeğim her banyoda burnuna serum fizyolojik sıkıp aspiratörle çekiyorum çıkan sümükler yemyeşil çıkıyor ateşi falan yok arada bir hırıltısi oluyo sanki başına gelen var mi