Asselimm Merhaba sevgili anneler bi sorum olacak yarın 9 aylık aşımız ve kan alımı olcak merak ettiğim şey çok minicik yavrularımız kanı nasıl alıyorlar koldan mi 😥
Sevdat Asselimm 9ay aşısı nedir? Ben sağlık ocağı hemşiresine sorduğumda sadece kan alımı olacak aşı yok demişti.
Balkupum2505 Asselimm bizim parmagindan alacagini söyledi hemsire ayrica 9 ayda aşı yok 1 yasinda var diye söylendi bize 🙄🙄
Gokcedurusmomm Asselimm ben özelde yaptrdım checkup şeklinde herşeyine baktılar kan demir kalsiyum vs baya detaylı baktılar el üstünden biri büyük tüp diğeri küçük tüp şeklinde iki tüp aldılar. Ağladı tabi o esnada ama sonra geçti
Candy1907 Asselimm hastanede alınacaksa koldan alıyorlar. Doktorumuz 1 yaşına girdiklerinde yapalım dedi bize tahlili. Sağlık ocağında aşı yapıldı, bir de parmaktan kan alarak kana baktılar sadece. Şeker ölçüm cihazı gibi küçük bir aletle bakıldı
Miniknur Evet koldan:( bebegim 3 aylik ve birkac kez aldilar hatta biri 7 tuptu. Cok tup olunca diger kola geciyolar:( cok agliyorlar malesef:(
Beril_nur Sevdat merhaba bız 9 aylık aşimizi olduk ama kan almadı hemşire hastanede yaptırın 9 aylık küçük dıye burdan almıyoruz dedı
Emine_1245 Evet canım biz yirmi gün önce yaptırdık. Elinin üstünden aldılar. Biraz ağlamalı oldu işlem ama çok şükür tahlillerini yaptırmış olduk. Sonraki gün de aşısını yaptırdık
Canselsener Asselimm bizim ebemiz önermedi 9 aylık kan sayımını 1 yasında daha net olur dedi o zaman yaptır dedi sadece aşımızı olduk boy kilo bakıldı
Beril_nur Canselsener merhaba bız 9 aylık aşimizi olduk ama kan almadı hemşire hastanede yaptırın 9 aylık küçük dıye burdan almıyoruz dedı 1 yaşında mi yaptırmamız uygun sızce
psikolog-anne Asselimm hastaneden özellikle bebek hemşiresi isteyin kan alırken, alanında uzmanlaşmamış hemşireler acil hemşiresi vs genelde cok beceremiyor. Tekte damar bulana pek rastlamadım.
Aybersa Asselimm biz de 8 aylikken aldirdik aile hekiminde, elinden aliyorlar😑 . Demir ilacina devam edip etmeyecegine bakiliyor.
Aselask34 Asselimm canım benim bebeğimden 20 günlükken kan alındı alerji testi için elinin üzerinden damar bulup aldılar çok ağladı içim parçalandı ama işlem bitip kucağıma aldığımda sustu rabbim hastalık vermesin yavrularımıza kontrol amaçlı bu tarz şeyler olsun en kötüsü