nilcvsdanic Geçenlerde bı doktora götürdüm bebegi ve doktor bana bebeği akşam 11 sabah 5 arası beslemememi söyledi eğer uyanıp ağlarsa bebekler için olan rezene çayı verdi onu verirsin dedi sizce doğru birşey mi bu
Deryaoz nilcvsdanic o ne ya herkes anne sütü ver der bu sahte diplomalı doktor heralde benm bebekte 2 ay 20 günlük 4 gibi kalkıyor emiyor
hypatia nilcvsdanic ben anlamadım sonuçta her türlü uyanacaksa neden emzirmek yerine çay vereceksin ki? Bir mantıksızlık var
nilcvsdanic Htckrkybkr bebeğin büyüme hormonumu o saatlerde beslersem bebeğin büyümesine engel oluyormuş 3 ayına girecek 2 sonra
Htcesylmzz nilcvsdanic 3aylık bebek için çok erken. Başka bir doktora daha danışın bence. 3 aylık bebek gece acıkır aç nasıl uyuyacak mantıklı değil. Asıl aç olup uyuyamayacağı için büyüme hormonu gelişmez
Akcabeytas nilcvsdanic sen bırak o doktoru beynimi yemiş o. Mama verme rezene ver nedir ya uyandırmadan yedir o zaman hadi onu dese anlayabilirm ki kendi kalksın diyorlar kilosu iyise allah korusun ya aç kalır şekeri zor düşer 3 aylık bebeğin ama açlıktan beyinlerine pıhtı atma riski var günah
nazanay nilcvsdanic Beslerseniz engel de rezene cayi verince engel degil miymis? Yani 3 aylik bebek gece uyanirsa beslenir tabi ki. Rezene ne ya, 6 ay su bile vermeyin diyorken herkes.
Juniorannesi nilcvsdanic biz de mama veriyoruz 1yaşını doldurdu ama hiç öyle birşey demedi doktorumuz gayette güzel büyüyor çok şükür. Siz başka doktora gidin bence. 3 aylık çocuk beslenme ve uykuyla büyür. o saçmalamış biraz 🤷🏻♀️
Emine_1245 Ilk defa böyle birşey duydum ve bana çok saçma geldi. Bir yaş falan olsa derim tamm falan da daha çok küçük bebeğiniz. Bence gönül rahatlığı ile emxirin bebeğinizi. Hiç kulak asmayın derim