Bagdatli Ilk birkac haftalik lohusalik avelligini uzerimden atar atmaz baslamistim ben. Bunun belli bir zamani yok. Ilk basladigimda sadece banyo yaptirip, pijamalarini giydirip, los isikta emziriyordum ninni soyleyerek. Buyudukce bir seyler cikti, baska seyler eklendi. Su an 21 aylik. Su anki rutinimiz soyle: Bezini degistiriyorum, birlikte dislerimizi fircaliyoruz, uyku tulumunu giydiriyorum, salona gidip babasina ve oyuncaklarina iyi geceler diyoruz, odasinda los isikta 15-20 dk kitap okuyoruz, sonra isigi kapatiyorum, bir ninni albumumuz var onu aciyorum hafif bir sekilde. Ben de yanindaki koltukta oturup, uyumasini bekliyorum. Ne kadar erken baslarsaniz ve ne kadar rutine bagli kalirsaniz, o kadar rahat edersiniz. Tabi ki disi oluyor, hastaligi oluyor, atagi oluyor, her zaman bu kadar kolay olmuyor yani. Ama her turlu durumda rutine sadik kalmaya calistim. Disardaysam bile uyku saatinde hep evde oldum. Su aralar mesela hem 21 ay uyku gerilemesi, hem de 2 yas sendromu baslangicindayiz. Fakat sabirla ayni saatlerde, ayni sirada rutini uygulamaya devam. Bu rutin sayesinde simdiye kadar hep cok duzenli geldik. Bana bebek konusunda verilen en ise yarar tavsiyedir rutin olusturmak.