Gamzeyup Oğlumun yanağında hemanjiom var. İlk doğduğunda küçük bir nokta şeklindeydi ilk 4-5 ay büyüdü ve kabardi. Daha sonra büyümesi durdu ve orta kısmı boşaltmaya basladi, gri bı renge dönüştü. Bu son günlerde ise büyüdüğünü düşünüyorum. Ne yapmam lazım hiç bilmiyorum bu durumu yaşayan varmı aranızda ? Fikriniz herhangi bir tedavi uyguluyor mu?
elifiii Gamzeyup merhaba üstte kalsın diye yazıyorum bir fikrim yok. Takipli doktorunuz bir yol göstermedi mi acaba?
Regen Gamzeyup benim oğlumun elinde var. Ortadan açıldı dediğiniz gibi. Hiç kötüleşmedi. İlk 6 aya kadar bekleniyor iyileşme olursa. 6 aydan önce tedavi uygulanmıyor. Ama kötüleşmeye başladıysa 6. Aydan sonra tedavi ediliyor
Gamzeyup elifiii doktorum geçmeye başladığını söyledi ve bir daha gelememe gerek olmadığını söyledi. Ama yine büyüdüğünü düşünüyorum
Regen Gamzeyup evet 2-3 yöntemi var. Tüm bilgilere burdan ulaşabilirsiniz. https://www.serkanakarsu.com.tr/ameliyatsiz-hemanjiom-tedavisi/