[silindi] Selam kızlar ben bu ay normal adet oldum herzaman ki tarihte ve 7 gün önce adetim bitti ama resmen yine adet oldum ya aynı ağrı ve aynı kanama neden acaba yarn doktora gidicem ama kortum normal dogum yaptm 6 ay önce