Efezgi Kızlar doğumdan sonra kullanmak için L beden ten rengi latex korse almıştım isteyen varsa satabilirim artık büyük geldiği için kullanamıyorum.
Merveogulgnms Efezgi kaç kıloydunuz dogumdan sonra kaça düşünce olmadı. Bende almayı dusunuyorum ama L mi M mı bılmıyorum
Janset2105 Efezgi alacağımdan değil ama 150 TL ye aldığınız bi şeyi 120 satmanız bence çok zor giyim sonuçta ikinci el olmuş oluyor 30 TL daha verir gider sıfırını alır insanlar
Efezgi Janset2105 İsteyen alır isteyen almaz zorla kimseye satacak değilim ihtiyaçtan satmıyorum Zaten dolapta gereksiz artık.Siz şu herşeye karışmayı seven tiplerdensiniz galiba 😂😂
MirAlimm Efezgi ihtiyaç değilse amacin hayrına ver gitsin 120 lira fiyat niye koydun sizde şu tipler yok musunuz havanizdan geçilmez 😂bu arada arkadaş haklı istersen 1hafta giy o 2.el yarıya düştü fiyati
Janset2105 Efezgi 😂😂 hiç öyle bir tip değilimdir ama sizde size yapılan hiç bir yoruma tahammül edemeyen hemen aşağılamaya çalışan tiplerdensiniz heralde ☺️☺️
fduygum Canım yanlış anlama ama 150/fiyatı var zaten 120/demişsin kargoyla olsa o fiyatta gelir İnşAllah satarsın tabiki ama yazanlardan haklı şimdi biraz makul tut fiyatını dolap diye uygulama var orda kesin satılır
Dertli Zaten indirimler oluyor %50’ye varan. Yani senin bize kakalamaya çalıştığın şeyin sıfırını 120’den aşağı alma ihtimalim varken neden sana 120 lira ödeyeyim? Çok mu kurnazsın sen?🤣
Mel-sin Evet biz o haksızlığa, kurnazlığa ve uyanıklığa tahammül edemeyen tiplerdeniz. Kendini çok akıllı sanan sen gider 120 TLye sıfırını alırım. Madem amaç dolapta yer açmak git uyguna sat, milletin işi görülsün 😋