yaramaz_bocegim ben sürekli karanlık yerde uyuttum. Gündüz asla karanlıkta uyuyor, perdeleri kapatayım demedim. Şimdi akşam sütünü verirken ışıkları kapatıyorum, kendi uyuyor içerken. Gece uyanırsa, hiç ışık açmadan sallıyorum hemen dalıyor. Gece gündüzü öğrendiğinden beri gece uykuları uzun