Ayyss Kizlar ya kucakta dolasarak uyuyor, 7 aylik, besikte pispis ya da ninniyle uyutmaya nasil gecebilirim? direk yatakta baslayan uyku egitimini yapamiyorum :(
melikeeomeer Ayyss biraz Bi hafta kadar zorlsnırsınız ama sonra rahat edersiniz uykusu geldiği an beşiğine yatırın uyuyana kadar başında bekleyin yüzüyle oynayın
Begonvillll Ayyss aslında ağlamasını göze Almıyorsan o iş zor canım. Benim bebeğim de kucakta uyuyordu ben yatağına yatırarak başladım. İlk gün 15 dk ağladı. Ama ikendini yırtarca değil ilgi çekmek içindi belli. Çok yırtınursa alırdım. Sonraki günler dakikalar azaldı. 1 hafta içinde ağlamadan uykuya geçti biraz sabretmek gerekir. Bu arada yatırıp yalnız bırakıp çıkmadım odadan. Emziği i kontrol ettim arada okşadım
Glll44 Begonvillll ay 1 yasinda benim oglum bende oyle yapmak istiyorum ama cok fazla aglyo bide bu aralar asla uyumak istemiyor uykusu oldugu halde patlayacaz artk😣
Ayyss Begonvillll hc kucakta gezdirmeden direk yatirdin mi cnm? Ben bi denedim, soylenti seklinde agliyor evet. vazgeciverdim hemen nedense:(
Begonvillll Glll44 şiddetli Bi ağlamaysa müdahale etmekte haklısın canım. Birde bebeğin büyükmüş diş falan sıkıntısı olabilir. Allah yardımcın olsun
Begonvillll Ayyss direk yatırdım. Çok şiddetli Bi ağlama değilse alma geri canım. Emzik veriyorsan onun düşmesine izin verme arada okşa pıt pıt yap bir yerlerine. Bi kaç güne göreceksin ağlamasıda kesilecek
melikeeomeer Ayyss yani ilk zamanlarda belki ama ağlarsa da konuşun susturun geri yatırın böyle böyle alışıcak annesi
Ayyss melikeeomeer sizce gece uykusunda mi gunduz uykusunda mi baslamali? Gece uykusunda sanki tedirgin oluyoruz gibi