Oğlum 69 günlük bir haftadır göz teması kurmaya başladı uzun süreli.olmasa da bakıyor yeni insanlar gördü mü hemen onlara da bakıyor çevresini inceliyor çok fazla çevresine bakıyor ben karşısına oturunca kendimi saga sola verince karşında beni takip ediyor ama bir nesne parmak isik falan tutunca onları takip etmiyor ben babası veya başkası kalkıp gidince odadan çıkana kadar takip ediyor yeni yeni gülmeye de başladı biz konuşunca gülüyor öyle çok aşırı olmasa da gülüyor zaten biraz mızmız bir bebek benimki beni korkutan takip yapmaması ve devamlı ışığa bakıyor çok korkuyorum acaba başka bişi mi otizm belirtisi falan mı bu anlattıklarım normal mi deneyim li anneler yardımcı olun lütfen