Fatma5672 10 günlük bebeğimin bugün dudağının üzerinin hafif morardığını gördüm, 2800 gr doğdu emzirdiğimde çabuk yoruluyor acaba emmekte zorlandığı için mi dudak üstü morardı, böyle bir şey yaşayan oldu mu neyden olabilir acaba
Sltn01 Fatma5672 emmeyle morarma olmaz kalple ilgili sorun da genelde olur. Doktora götürmeniz gerekli
Hosgeldin Her zaman mi o sekilde emdikten sonra mi size oyle geliyor olabilir mi bizim kinin de cok gazi vardi kendini sıktı kızardı once bana morarmis gibi geldi pispisladim duzeldi
Fatma5672 Hosgeldin yok her zaman böyle değildi bugün öyle gözüme çarptı yeni çıkmış gibiydi acaba emzirirken göğsüm yük mü oldu ondan mı acaba diye düşündüm morarmadan çok kararma gibi
Fatma5672 Hosgeldin tabi bende açık olmasına dikkat ediyorum ama yine de dikkat edeyim geçmezse doktora götürürüm
Fatma5672 Hosgeldin aynen öyle valla :) insan kıyamıyor hiçbir yerine zarar gelmesin istiyor. Rabbim korusun yavrucaklarımızı ☺️